1. Zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
- tlumočení u lékaře, zajištění léků
- tlumočení na úřadech a jiných institucích, v obchodě, restaurace, kina, divadla, sportoviště, bazény, využití čistírny, opravny, servisu atd.
- klub neslyšících, besedy, přednášky, jednodenní a vícedenní poznávací aktivity
- nácvik komunikačního kódu
- nácvik obsluhy PC
- elektronické kontakty (oznámení pro uživatele o akcích a nepřítomnosti tlumočníků)
2. Pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí
- překlad textu
- hospodaření s finančními prostředky (úhrady)
- řešení dluhů, exekucí, uzavírání smluv, nakládání s majetkem
- základní doklady
- účast na veřejném životě
- ochrana práv
- elektronické kontakty (SMS, Skype, E-mail, WhatsApp, Facebook)
Více informací naleznete v dokumentech: Možnosti PODPORY tlumočnických služeb a INFORMACE o službě TLUMOČNICKÉ SLUŽBY